közcélú hirdetés

Visszatértek az 50-es évek!

2012.01.04. 09:47 Debreceni Nagy

"Legutóbb vádlott voltam Veszprémben a Bíróságon. Meggyes Tamás közfeladatának parlamenti ellátására hivatkozott írásban, állítólag ezért maradt távol."

 

Írja a Szeretgom-on Kovács Géza, majd így folytatja

"Még aznap kiderült, tanúink és a parlamenti jegyzőkönyvek igazolták, ez nem felelt meg a valóságnak.

Ezen a tárgyaláson minden általam megfogalmazott kérdés valóság tartalmának bizonyítását felvállaltam. A jövőben hajlandó vagyok bizonyítani, pl. Meggyes asszonyverését, idegen bértollnokok alkalmazását, kábítószerrel való kapcsolatát, átláthatatlan korrupciós ügyeit.

Ismételt meghurcoltatásom mögött a hamis vád bizonyítható lesz.

Fel kell készülnöm viszont komolyabb támadásokra. Biztos paranoiás vagyok, mikor úgy gondolom, hogy ok-okozati összefüggés lehet az a idézés mögött, amit január 10-ére kaptam Budapestre a Szervezett Bűnözés Elleni Főosztályra.

Gyanúsított vagyok, a Btk. 269. §. b. pontjába ütköző közösség elleni izgatás bűntettének megalapozott gyanúja miatt.

További lejáratás a cél, erőlekötés vagy megfélemlítés, ez hamarosan kiderül. Abban biztos vagyok, hogy Magyarországon most már semmi nem történik véletlenül.

Véleményem szerint, visszatértek az 50-es évek!"

 

Kovács Géza

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demokrataketenyievamellett.blog.hu/api/trackback/id/tr303518614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása