közcélú hirdetés

Esztergommal kapcsolatban

2011.11.04. 13:19 Labzo

Ez, eredetileg, Tétényi Éva üzenőfalára szántam, de sokkal hosszabbra sikerült, így inkább, ide írnám ki:
1. Én sem Esztergomon élek. Életemben, csak párszor jártam ott, de nem sajnálom arra az időt, hogy utánanézzek a dolgoknak, mert a világhálón ezt is, meg lehet tenni. Én, a VEKE oldaláról értesültem, hogy nagy bajok vannak a városban (leállt a helyi buszközlekedés). Ezt, a tisztán látás kedvéért írtam, a következő pont miatt.
2. Gondoljon bele mindenki: ha, azon a településen lenne ilyen probléma, vagy már, adva van ilyen helyzet, akkor mit csinálna, illetve, mit is csinál? Nem tétlenkedik, hanem megtesz, minden, magától telhetőt. Azt, hogy nem mindig írnak róla, illetve nem mindig szerepel a TV-ben, annak kismillió oka van. Én nem szégyenlem azt mondani, hogy én sem vagyok, olyan személy, aki szeret, megmutatkozni, a különféle a médiában (mert ennek, oka is van), de mégis, tenném a dolgot. Észre kell venni, hogy ez, többszereplős dolog.
3. Eredményeket, igazán, csak akkor érnek el, ha új választásokat írnak ki. Akkor már, nem csak, azok lesznek beválaszthatóak, akik most is, bent ülnek a városházán, hanem a lakosok közül is azok, akik elvállalják ezeket a feladatokat. A helyi FIDESZ, nem hiába ellenzi ezt, mert jól tudja, hogy akkor, a lakosság java része, nem őt választja be. Nem hülyék ők, csak mást mondanak (keresztény példa: a Bibliát is, két féle képen lehet értelmezni /Isten és Sátán hívőkre gondolok itt/. Ezek után, már, nem kell ezen meglepődni /megjegyzés: én, csak egy, példát hoztam fel és egyik, politikai oldalra sem, aggasztottam jelzőket, illetve, senkit sem, sorolok be, Bibliai szerinti pozitív és negatív oldalra/).
4. A választásokig, túl sokat, nem tudnak tenni, hiába, a képviseleti demokrácia korát éljünk, ha meg van kötve a kezük, akkor csinálhatnak akármit is, ha nem léphetik át a határt. Fura, egy oximoron helyzet ez, el kell ismerni, hogy ha nem a diktatúra korát éljünk, akkor miért is, viselkednek így, a megválasztott képviselők? Miért nem akarnak, időközi választásokat kiírni? A lakosság, attól függetlenül, hogy elismeri-e a 2/3 által hozott döntéseket, vagy nem, túl sokat nem tehetnek, a választásokig.
5. Szép dolog a tenni akarás, de a beszólás, már más tészta. Egyeztetni, a lakossággal kell, illetve azzal, aki ezen szerepet elvállalja. Nem tudom, hogy ki - hogyan van vele, de én, nem szeretem azt, hogy ha, a fejem felett egyeztetnek. Én, Újpesten, már részt vettem, egy Mozgalomban (országos mozgalomról írok), így tudom, mivel jár ez, illetve, aki részt vesz egy ilyenben, annál kötve hinném, hogy arról nem tud időben, ami miatt részt vesz a Mozgalomban.
Ennyi lenne a "Hegyi beszédem".

Szólj hozzá!

Címkék: esztergom

A bejegyzés trackback címe:

https://demokrataketenyievamellett.blog.hu/api/trackback/id/tr743353234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása